Løn- og regnskabsmedarbejder til Hobro

JLM teknik_firmadomicil

Da vores nuværende regnskabsmedarbejder har søgt nye udfordringer intern, skal vi snarest muligt have besat den ledige stilling. Vi søger en selvstændig, loyal og dygtig medarbejder til at indgå i vores administration. Du vil få en spændende og varierende hverdag med alsidige opgaver indenfor en bred vifte af regnskabsmæssige samt administrative opgaver.

Du træder ind i en velfungerende økonomi- og administrativ funktion, der arbejder meget på tværs sammen med salg, service og lager.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:

  • Fakturering i tæt samarbejde med salg og service, herunder fakturering af projekter i Business Central (BC). Du vil få tildelt dit eget flow af opgaver, som du skal sikre korrekt og rettidigt fakturering af.
  • Oprettelse af nye kunder og kreditorer og ajourføring af data på de nuværende.
  • Ansvarlig for debitorbogholderiet inkl. bogføring, rykning osv.
  • Ansvarlig for styring af indkommende kreditorfakturaer (Digiflow) herunder kontering af disse samt videresendelse af bilag til godkendelse. Intern styring af disse bilag, samt udarbejdelse af betalingsgrundlag til kreditorerne.
  • Udarbejdelse af løn – timeløn og funktionærer. Indhentning af timer til godkendelse og som grundlag for lønberegningen. Styring af ferieregnskab.
  • Indberetning af div. statistikker, lønbogholderi inkl. indberetninger og ansøgninger via offentlige systemer og pensionsselskaber.
  • Indlæsning af poster fra Mobilplan (tids- og vareregistrering)
  • Telefonpasning i samarbejde med øvrige medarbejdere i salgs- og serviceafdelingen.
  • Indberetning til Danmarks statistik.
  • Ad hoc hjælp til kollegaer med mangeartede opgaver
  • Overlapning til kollegaer ifm. ferie og andet fravær
  • Bistå Serviceafd. vedr. planlægning, udarbejdelse og afsendelse af tilbud til service kunder.

 
Vores forventninger til dig

  • Du ser udfordring og arbejdsglæde i at servicere og hjælpe dine kollegaer
  • Du er udadvendt og trives i et travlt miljø, hvor mange bolde er i luften på én gang
  • Du har humor, du er glad og kan indgå i en uformel omgangstone
  • Du er omhyggelig, disciplineret og systematisk og kan arbejde selvstændigt
  • Du har en baggrund som løn- og eller regnskabsmedarbejder.
  • Vi anvender Business Central (ny udgave af Navision) som regnskabssystem. Kendskab til dette er en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder dig:

  • Ordnede løn- og ansættelsesvilkår, herunder sundheds- og pensionsordning
  • Dygtige, velmotiverede kolleger
  • Uformel omgangstone
  • Arbejdstid: 37 timer pr. uge – afhængig af dine ønsker til arbejdstid

Hvordan søger jeg jobbet?
Kan du se dig selv, som en del af vores team, så send ansøgning og CV til  ab@jlmteknik.dk og mærk emnefeltet med “Regnskabsmedarbejder”. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders Bay på tlf. 25943721. Vi ønsker tiltrædelse hurtigst muligt. Din henvendelse behandles fortroligt, og vi evaluerer løbende ansøgningerne. Når rette kandidat er fundet, lukker vi stillingen ned.

Vi ser frem til at høre fra dig !

Om JLM Teknik ApS
JLM teknik er en 100 % danskejet virksomhed, der er blandt de mest anerkendte leverandører af kraner, løfteudstyr og håndteringsløsninger til dansk industri. Vi beskæftiger 30 medarbejdere.

JLM teknik har specialiseret sig i udstyr til løsning af alle typer af løfte- og håndteringsopgaver til industrien. Udstyr, der overordnet har ét formål – at gøre arbejdsgangen, arbejdet og hverdagen lettere ude i din virksomhed – uanset branche. 

Vi har en række standardprodukter, der er tilpasset udfordringerne og behovet i de fleste virksomheder. Dertil kommer at vi selvfølgelig også skræddersyer løsninger tilpasset helt specifikke behov. Vi flytter hele tiden grænsen for, hvad der er teknisk muligt, og står altid klar til at deltage i nye udfordringer.

Med JLM teknik har du mulighed for at få løst din løfteopgave – fra idé til færdig
implementering af løsning. Med andre ord, har du med JLM teknik kun brug for én leverandør.

Firmaets mål er at bibeholde vores gode arbejdsplads med fokus på de ansatte og det arbejdsmiljø, vi færdes i. Vi har en flad organisationskultur med fokus på, at alle medarbejdere i fællesskab bidrager til virksomhedens fortsatte succes og udvikling.

Skal din virksomhed bruge en ny kran?

Vi har gjort det lettere for dig, at få et tilbud på en kran: Når du har udfyldt formularen, så kontakter vi dig med et skræddersyet tilbud.

krantyper